Известие

Collapse
No announcement yet.

156 2.0 SW загрява до 95 и връща до 70?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 2.0 SW загрява до 95 и връща до 70?!

    Понеже не искам да спамя темата на колегата го пускам в нова...
    Смених прясно термостат(не съм сигурен за температурния датчик), радиатор и антифриз обаче продължава в града да загрява до 95 и охлажда до 75... и ще търся проблема че не ми харесва.
    Във връзка с това искам да попитам, понеже на бравото има две перки и две степени на работа(бърза/бавна) на 2.0 ТС има ли такова нещо(перката е една това го видях) да търся този реостат да го сменя на първата степен на перката?
    Другото за което си мисля е евентуална въздушна възглавница в радиатора ама поведението е еднакво всеки път затова ме съмнява това...
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Bravo 1.9JTD 2000

  • #2
    смени датчика
    ако не се оправи виж реостата за първа степен щото ако директно включв автора пак ще е така
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      ясно значи и тук го има тоя реостат!
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Bravo 1.9JTD 2000

      Comment


      • #4
        Температурата на компютър ли я видяхте или по показание на уреда? Питам защото моят уред не отчита точно, показваше същите номера; загрява до 100 и бързо връща 'уж' до 80, а на компютъра се оказа, че всъщност 80 е 89 градуса.
        Alfa Romeo 156 2.0 '99 Selespeed
        ALFA- Always Looking For Assistance

        Comment


        • #5
          а сега ме замисли... не беше на компютър вътре в колата я гледам!
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Bravo 1.9JTD 2000

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            смени датчика
            ако не се оправи виж реостата за първа степен щото ако директно включв автора пак ще е така
            първата степен може да се провери ако включиш климатика. тогава тя се включва независимо от температурата на двигателя
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              ох верно това го бях забравил ...
              Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
              Bravo 1.9JTD 2000

              Comment


              • #8
                Често преди да отвори термоса температурата се вдига и после пада. Сле дтова се оправя. На форд ми се случва често - сигнал е за нов термос

                Comment


                • #9
                  На мен ми правеше така преди и след като смених термостата, ядосах се и го оставих така....след извесно време престана, директно си стои малко преди 90 градуса и не мърда, само на място или в града прескача и се връща като се включи перката, вече 10000км....Ако не те дразни покарай малко така...и може да се оправи/разработи....
                  156 2.0TS '99

                  Comment


                  • #10
                    Моита е 155 1.7 и тя ли има 2 степени на перката щото при мене тръгва само на една.и ако има къде се намира тоя реостат

                    Comment


                    • #11
                      Извинявам се на колегата, ако сметне, че му спамя темата, ама не искам да пускам нова тема, защото и аз съм горе-долу така с моята 2.0ТС. Смених чисто нов термостат миналия понеделник и пак същата работа - в града вдига по задръстванията на светофарите до 90-95C, а извънградско или в движение заковава на 70-75C. Това с измервателния прибор на колата де, в който също имах някакви съмнения, но мисля не е той виновника. Абсолютно изключвам възможността и двата термостат да са дефектни. По-вероятно да се бъзика температурния датчик, който не съм сменил, защото и разхода ми е много висок (а съм с чисто нова, оригинална ламбда). Иначе на диагностиката и двете степени ми работеха на перката.... както и да е, ще ходя пак при Бобо тия дни да видим каква е работата и ще пиша като имам резултат, че 20/100 градско не е много приятно усещане за джоба.
                      Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 20:01.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Абсолютно нищо против нямам даже ще чакам с нетърпение да кажеш как е минало!
                        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                        Bravo 1.9JTD 2000

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                          Извинявам се на колегата, ако сметне, че му спамя темата, ама не искам да пускам нова тема, защото и аз съм горе-долу така с моята 2.0ТС. Смених чисто нов термостат миналия понеделник и пак същата работа - в града вдига по задръстванията на светофарите до 90-95C, а извънградско или в движение заковава на 70-75C. Това с измервателния прибор на колата де, в който също имах някакви съмнения, но мисля не е той виновника. Абсолютно изключвам възможността и двата термостат да са дефектни. По-вероятно да се бъзика температурния датчик, който не съм сменил, защото и разхода ми е много висок (а съм с чисто нова, оригинална ламбда). Иначе на диагностиката и двете степени ми работеха на перката.... както и да е, ще ходя пак при Бобо тия дни да видим каква е работата и ще пиша като имам резултат, че 20/100 градско не е много приятно усещане за джоба.
                          Интересно, при мен е абсолютно същото. Бях сигурен, че е от термостата, но явно може и да не е. В края на седмицата ще ходя при Бобо, но ако разбереш нещо по-рано - пиши.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #14
                            И при мен е много интересно. Начи 156-цата 1,9, като правихме некви неща по матора, и помолих Тони да провери термостата - той го гледа, май го вари в тенджера и каза че си отваря когато трябва.

                            Обаче - колата дига 90 градуса само в яките задръствания и като я настъпя по магистралата с 200 -но като върна газта или я пусна по инерция пада на 60-70 и си стои там. Парното духа яка жега, а последните сутрини, като беше хладно, парното почваше да духа топличко доста бързо.

                            В същото време уреда явно показва точно, защото при 92-95 градуса според стрелката се включват перките.

                            Разхода също е адски нисък - днес напълних догоре, събра 24 литра, минал бях 382 км градско - тоест средно 6,28 л/100 км
                            Volvo XC90 D5 '06
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                            Lancia Ypsilon 1.2 '00



                            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                            ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                            ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                            Comment


                            • #15
                              не знам дали има общо ама имате ли кора отдолу под мотора... защото аз нямам и има чуство може и затова да е да се охлажда по-бързо
                              Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                              Bravo 1.9JTD 2000

                              Comment

                              Working...
                              X